Contact ons!

slagwerkgroep bovenkerk groen op website.png
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon

Wil je meer informatie omtrent lidmaatschap, optredens of sponsormogelijkheden,
dan kan je bellen met het volgende nummer:   06-20925844.

Je kan natuurlijk ook mailen: slagwerkgroepbovenkerk@gmail.com

Adres repetitieruimte: Noorddamcentrum, Noorddammerweg 1, Amstelveen

Volg je ons al op Twitter, Facebook of Instagram? Doen hoor, daar vind je namelijk altijd de nieuwste foto's en feiten.

Privacy Verklaring

Op deze pagina laten we je weten welke gegevens we van je verzamelen. We gebruiken deze gegevens uitsluitend in overeenstemming met de in deze Privacy Verklaring omschreven doeleinden en zullen alles in het werk stellen deze verzamelde persoonsgegevens te beschermen.

Verzamelde gegevens

Als je lid, vrijwilliger of sponsor wordt van Slagwerkgroep Bovenkerk verzoeken we je bepaalde persoonsgegevens aan ons te verstrekken. Deze persoonsgegevens gebruiken we voor de volgende doeleinden:

• Het voeren van de (leden)administratie

• Het informeren over activiteiten en aanbiedingen van Slagwerkgroep Bovenkerk of haar sponsoren

Bewaartermijn

De bewaartermijn van je persoonsgegevens hangt af van de aard van de gegevens. Daarbij nemen wij de wettelijke termijnen in acht. Je persoonsgegevens worden hoe dan ook niet langer bewaard dan noodzakelijk.

Kennisnemen en verbeteren van je gegevens

Als je wilt weten welke gegevens we van je hebben vastgelegd of als je deze wilt wijzigen of verwijderen kun je contact met ons opnemen.

Wijzigingen

Deze privacyverklaring kan worden gewijzigd. Eventuele wijzigingen worden bekend gemaakt op deze pagina. Het is daarom raadzaam regelmatig deze privacy verklaring te raadplegen.

Vragen en feedback

Als je vragen hebt over deze privacy verklaring kun je contact met ons opnemen via slagwerkgroepbovenkerk@gmail.com