3 unieke groepen:

Slagwerk

Samba

slagwerkgroepbovenkerk@gmail.com

slagwerkgroep bovenkerk groen op website.png

Slagwerkgroep Bovenkerk is een groep gezellige en enthousiaste mensen, die met veel plezier muziek maakt. De vereniging bestaat op dit moment uit ongeveer 25 personen, waarvan een aantal leerlingen in opleiding.

We beschikken over veel muziekinstrumenten die de leden gebruiken tijdens de repetities en optredens. Het is dus niet nodig om een instrument aan te schaffen. Onze vereniging bestaat uit twee groepen, een slagwerkgroep en een sambagroep.

De slagwerkgroep heeft een breed muzikaal repertoire, van klassieke slagwerknummers tot populaire popsongs. Naast slagwerkinstrumenten komen ook melodische instrumenten zoals vibrafoon en marimba aan bod. De slagwerkgroep geeft regelmatig concerten.

Heb je een muzikale achtergrond en wil je dit weer eens oppakken? Kom dan een keertje langs. Je bent van harte welkom.

Onze repetitieavond is op dinsdag vanaf 20.00 uur tot 22.15 uur.
Wij repeteren in het Noorddamcentrum in Bovenkerk onder leiding van een professionele dirigent. De contributie bedraagt € 225,00 per jaar.

Naast de slagwerkgroep hebben we ook een swingende sambagroep binnen onze vereniging en bieden wij een opleiding voor jeugdleden. Meer hierover vind je op de volgende pagina's.